Ge din organisation det bästa verktyget för Teamstelefoni
Tendfor kontaktcenter för Microsoft Teams är världens första lösning som är helt certifierad för Microsoft Teams, med inbyggd API-integration som inkluderar hantering för alla samtal.
Tendfor är världens första API-baserade system för äkta Teams-telefoni inom Microsoft 365-topologin. De erbjuder ledande telefonist- och contact center-funktionalitet, vilket gör det möjligt att gå över till Teams-telefoni utan att kompromissa med funktionalitet eller er kundservice. Med Tendfor kan du skapa professionella köer, hantera mobila enheter, och använda dynamiska wallboards och interaktiv statistikportal.
Världsledande men ändå enkelt!
Tendfor stöder några av världens största och mest krävande företag och myndigheter genom att erbjuda en innovativ och användarvänlig upplevelse. Med dess enkla integration krävs minimalt med underhåll och kompromisslös funktionalitet av professionell kvalitet. Genom att integreras fullt ut med alla externa kommunikationssystem, möjliggör Tendfor företag och myndigheter att effektivisera och sänka kostnader, vilket resulterar i en lägre total kostnad för de som vill optimera sin kommunikation och samarbetsplattform i Teams.
.png?width=2000&height=1125&name=Namnl%C3%B6s%20design%20(58).png)

Hur fungerar det?
Som den första plattformen i världen som integrerar naturligt med kundens Microsoft Teams-klientorganisation, förlitar sig Tendfor uteslutande på Microsofts API:er för Teams. Den behöver varken tjänsteleverantör eller SBC-integration för att fungera och den kan även samarbeta med Microsoft Teams-samtalsabonnemang och Operator Connect.
Genom att använda Tendfor blir växelbyte-funktionalitet och samtalshantering helt teamcentrerad. Detta underlättar onboarding och ger användarna ökad flexibilitet att arbeta hemifrån eller i en hybridmiljö. Appen ger också ökad kontroll över avancerad samtalshantering från Teams-applikationen, vilket ger ökad tillgänglighet och frihet oavsett var användarna väljer att arbeta.
Tack vare Tendfor-appen kan användare enkelt ställa in frånvaromeddelanden, göra avancerade sökningar i organisationens katalog och övervaka närvaron. Denna förbättring i precision ger kraft åt agenter att hitta rätt kontakt för uppgiften när det behövs, vilket leder till snabbare problemlösning och förbättrade kundrelationer.
Från snabbare sökfunktioner i relevant samtalshistorik till ökad inloggningssegmentering, kombinerar Tendfor innovativa mobila verktyg med bredare åtkomst för att ge användarna möjlighet att betjäna kunder, oavsett om de är på eller utanför kontoret.